Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

ΠΙΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ...

Τί έλειπε από το ιστολόγιο...;;;; Η ενότητα fitness, φυσικά! Επειδή κάποιοι σίγουρα δεν γυμνάζονται συστηματικά, "εγκαινιάζω"την ενότητα αυτή με πιλάτες για αρχάριους! Είπαμε να φτιάξουμε σωματάκι, αλλά με το μαλακό...take it easy!

Πριν ξεκινήσουμε, ας μάθουμε τί είναι πιλάτες (pilates).
Το Πιλάτες, συνδέοντας νου και σώμα είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Τζόσεφ Πιλάτες (ελληνικής καταγωγής).  Αρχικά το κλασικό σύστημα περιείχε 34 ασκήσεις εδάφους. Είναι σχεδιασμένες να εκτελούνται με ένα συνεχή τρόπο με σκοπό να δυναμώσουν και να επιμηκύνουν τους μύες ώστε να βελτιωθεί η στάση και  η ευθυγράμμιση του σώματος. Σήμερα υπάρχουν πάνω από 500 παραλλαγές και εκτελούνται σε στρώμα, χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Πιλάτες ή με ειδικό εξοπλισμό ΠιλάτεςΚάποτε ήταν το φυλαγμένο μυστικό τον διάσημων, πλούσιων και χορευτών. Σήμερα το Πιλάτες αναγνωρίζεται παντού, κι όχι μόνο στο Χόλιγουντ, αλλά πολλοί φυσικοθεραπευτές, ορθοπεδικοί, και οστεοπαθητικοί το θεωρούν σαν την ιδανική μορφή εξάσκησης.

Δείτε και εφαρμόστε το παρακάτω βίντεο για να κάνετε την αρχή. Είναι βασικό να συγκεντρωθείτε στις αναπνοές σας και να συντονίσετε τις κινήσεις σας με αυτές, ειδάλλως θα νιώσετε κουρασμένοι απο νωρίς. Αυτό όμως ισχύει για όλα τα είδη γυμναστικής. Δεν είναι τυχαίο το "κολπάκι" εισπνοή-εκπνοή. Επίσης, αν νιώσετε ότι κάποια άσκηση σας δυσκολεύει, να φτάνετε ως εκεί που μπορείτε. Δεν υπάρχει λόγος να πιεστείτε, δεν θα πετύχετε τίποτα έτσι. Ούτως ή άλλως με τον καιρό θα βελτιωθείτε και θα τα καταφέρετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου