Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΕΥΚΟΛΟ CHEESECAKE


ΥΛΙΚΑ:
1 πακέτο μπισκότα digestive
100 γρ. βιτάμ
1 συσκευασία philadelfia light (200gr)
1 morfat ή 1 κρέμα γάλακτος
χυμός ενός λεμονιού
60 γρ. ζάχαρη 
Μαρμελάδα της αρεσκείας σας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: 
Θρυμματίζουμε τα μπισκότα στο multi mixer και λιώνουμε το βιτάμ. Απλώνουμε στη βάση το τριμμένο μπισκότο ανακατεύοντάς το με το βιτάμ. Βάζουμε την βάση στο ψυγείο για μισή ώρα (εάν είναι δυνατή η ψύξη) ή για μια ώρα. Ετοιμάζουμε την κρέμα που θα απλώσουμε πάνω από τη βάση με την εξής σειρά: χτυπάμε πρώτα την morfat ή την κρέμα γάλακτος μέχρι να αφρατέψει, ρίχνουμε το τυρί κρέμα, το λεμόνι και την ζάχαρη, συνεχίζοντας το ανακάτεμα μέχρι να ενωθούν καλά όλα τα υλικά. Προαιρετικά για περισσότερο άρωμα μπορείτε να προσθέσετε λίγη βανίλια ή λίγο κονιάκ. Στρώνετε την κρέμα πάνω από τη βάση, βάζετε ξανά στο ψυγείο για 1 ώρα ώστε να σφίξει η κρέμα και στο τέλος βάζετε την μαρμελάδα της προτίμησής σας. 

Συμβουλές: 
1. Εάν θέλετε, πάνω απ' την μαρμελάδα μπορείτε να πασπαλίσετε λίγο τριμμένο μπισκότο και να γαρνίρετε με φρέσκο φρούτο αντίστοιχο της μαρμελάδας
2. Ή μπορείτε στην κρέμα να βάλετε την μαρμελάδα, αφού την κάνετε εντελώς λεία στο μπλεντερ, για να πάρει χρώμα η κρέμα και να διακοσμήσετε την επιφάνεια με το ανάλογο φρούτο.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!!!!!

ΚΛΑΜΑ & ΕΞΕΛΙΞΗ


Οι άνθρωποι κλαίνε όταν αισθάνονται σωματικό ή ψυχικό πόνο, αλλά και για άλλους λόγους, ακόμα και από χαρά, όμως ποιόν εξελικτικό σκοπό εξυπηρετεί το κλάμα; Σύμφωνα με μια νέα επιστημονική θεωρία, το κλάμα αναπτύχθηκε στους ανθρώπους ως ένα σκόπιμο σημάδι μειονεκτήματος για να δείξουμε στους γύρω μας ότι ρίχνουμε τις άμυνές μας.
"Το κλάμα είναι μια άκρως εξελιγμένη συμπεριφορά", σύμφωνα με τον εξελικτικό βιολόγο Όραν Χάσον του πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ στο Ισραήλ. Όπως υποστηρίζει, εκ των πραγμάτων το κλάμα θολώνει την όραση, άρα ο άνθρωπος δεν βλέπει καλά το περιβάλλον του και είναι πιο ευάλωτος σε κάθε πιθανό κίνδυνο, από ζώο, άλλο άνθρωπο, φυσικό φαινόμενο κλπ. Έτσι, το κλάμα δείχνει ότι ο οργανισμός έχει χαμηλώσει τις φυσικές άμυνες και το επίπεδο εγρήγορσης που του εξασφαλίζει την επιβίωσή του, συνεπώς εξαρτάται περισσότερο -ή και απόλυτα- από τη βοήθεια των συνανθρώπων του.
Η νέα θεωρία, που παρουσιάστηκε σε άρθρο στο περιοδικό "Evolutionary Psychology" (Εξελικτική Ψυχολογία), θεωρεί το κλάμα ένα σήμα υποταγής του εαυτού, μια κραυγή απόγνωσης για βοήθεια από τους γύρω, μια επίδειξη συναισθηματικής προσέγγισης και εξάρτησης από τους άλλους και, τελικά, μια ένδειξη κοινωνικής συνοχής, αφού αυτός που κλαίει, χρειάζεται υποστήριξη.
Το κλάμα για συναισθηματικούς λόγους είναι μοναδικό χαρακτηριστικό των ανθρώπων. Στο παρελθόν, οι επιστήμονες έχουν υποστηρίξει ότι το κλάμα βοηθά για να απομακρύνει από το σώμα επικίνδυνες χημικές ουσίες που δημιουργούνται από το στρες ή ότι διατηρήθηκε ως λειτουργία επειδή απλώς μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα ή επειδή, από τη στιγμή που γεννιέται ο άνθρωπος, μπορεί με το κλάμα, ως μωρό, να μεταδώσει τη δυσφορία του για κάτι ή για κάποιο πρόβλημα υγείας.
Τώρα, ο ισραηλινός επιστήμονας υποστηρίζει ότι το κλάμα, καθώς θολώνει την όραση, εμποδίζει την επιθετική συμπεριφορά προς τους άλλους και σηματοδοτεί ότι κάποιος είναι ευάλωτος, μια στρατηγική που δένει συναισθηματικά τους άλλους με αυτόν που κλαίει, δημιουργώντας στενότερους διαπροσωπικούς δεσμούς.
Στο απώτατο παρελθόν, το κλάμα πιθανότατα ήταν ακόμα πιο φανερά μια στρατηγική επιβίωσης, καθώς αυτός που έκλαιγε, δήλωνε την υποταγή του σε έναν εχθρό ή επιδρομέα και ζητούσε το έλεός του για να ζήσει ή ζητούσε συμπάθεια και έμπρακτη βοήθεια από τα άτομα της δικής του κοινότητας, σε μια στιγμή που αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα.
Με την ίδια λογική, όταν ένας άνθρωπος μοιράζεται το κλάμα του με κάποιον άλλο (και το κλάμα έχει αποδειχτεί ότι συχνά είναι "κολλητικό"), σύμφωνα με τον Χάσον, σημαίνει ότι επιδεικνύει τη διάθεσή του και την ικανότητά του να δεθεί με τους γύρω του, να μοιραστεί τα συναισθήματά τους, να αναπτύξει ή να εμβαθύνει τη φιλία μαζί τους, να λειτουργήσει ομαδικά.
Από την άλλη, κατά τον ισραηλινό βιολόγο, η αποτελεσματικότητα αυτής της εξελικτικής συμπεριφοράς δεν είναι πάντα εξασφαλισμένη. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει, στη δουλειά τους (όπου συχνά επικρατεί ένα ανταγωνιστικό κλίμα) οι άνθρωποι τείνουν να κρύβουν τα συναισθήματά τους, επειδή αισθάνονται ότι το κλάμα δεν θα λειτουργήσει υπέρ τους.
Ως "την πιο εύλογη θεωρία για την εξελικτική λειτουργία του κλάματος και των δακρύων" χαρακτήρισε την υπόθεση του Χάσον ο εξελικτικός ψυχολόγος Ντέηβιντ Μπας του πανεπιστημίου του Τέξας των ΗΠΑ.

ΠΗΓΗ: 
http://news.exnet.gr

ΛΟΥΙΖΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ.....

Ένα από τα προβλήματα εμφάνισης που βασανίζουν τις γυναίκες είναι η κυτταρίτιδα! Το παρήγορο είναι ότι η κυτταρίτιδα δεν κάνει διακρίσεις.....βασανίζει και τις πιο αδύνατες. Επομένως οι περισσότερες από εμάς ψάχνουμε διαρκώς τρόπους να απαλλαγούμε απ' την όψη του πορτοκαλιού.
Κατά καιρούς οι εταιρίες καλλυντικών βγάζουν ένα σωρό προϊόντα περιποίησης σώματος και οι φαρμακευτικές εκθειάζουν τα σκευάσματά τους. Τόσα χημικά παντού που υποτίθεται πως κάνουν θαύματα, έχουν στρέψει την προσοχή μας αλλού. Υπάρχουν πιο φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης του προβλήματος; Ναι, υπάρχουν. Έχουν άμεσα αποτελέσματα; Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από τον βαθμό του προβλήματος, μιας και υπάρχουν 3 είδη κυτταρίτιδας (σκληρή-μαλακή-συσχετισμένη). Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε πώς ό,τι υπόσχεται αποτελέσματα, χωρίς άσκηση δεν γίνεται τίποτα.
Για να μπούμε στο θέμα μας λοιπόν, ένας φυσικός τρόπος καταπολέμησης της κυτταρίτιδας είναι το ρόφημα λουίζας, το οποίο είναι πιο αποτελεσματικό σε σχέση με το πράσινο τσάι.
Η λουίζα είναι θάμνος ύψους 1-1,5 μέτρου ή ψηλότερος, με οδοντωτά φύλα ή λειόχειλα σε τριμερείς ή τετραμερείς σπονδύλους, λογχοειδή μίσχο, λεία στην άνω επιφάνεια και αδενώδη στην κάτω επιφάνεια. Τα άνθη είναι λευκά, μικρά και σχηματίζουν μασχαλιαίους σπονδύλους ή επάκριους βότρυς. Τα φύλλα συνθλιβόμενα αναδύουν οσμή λεμονιού.
Οι ιδιότητές της καταπολεμούν νοσήματα του στομάχου, είναι κατά της διάρροιας, τονωτική, αντιπυρετική, διουρητική, συνίστασται σε περιπτώσεις νεφρολιθιάσεως, βοηθά στο αδυνάτισμα, την αποτοξίνωση και την αποβολή περιττών υγρών και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Επίσης, φημίζεται και για τις αφροδισιακές της ιδιότητες και βοηθά στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού και στην αντιμετώπιση του τυμπανισμού &των αερίων. 
Οδηγίες: 
1. Βράζετε λίγο νερό σε ένα μπρίκι και μετά ρίχνετε μέσα μερικά φυλλαράκια  χωρίς να συνεχίσετε το βράσιμο και το αφήνετε για 3-5 λεπτά ώστε να βγάλει το βότανο τις ωφέλιμες ουσίες του.
2. Στραγγίζετε  το ρόφημα από τα φύλλα
3. Έτοιμο! Τέλειο για την κυτταρίτιδα αλλά και απολαυστικό ταυτόχρονα!
Έξτρα συμβουλές:
1. Μην βάλετε ζάχαρη! Αν  θέλετε  να το γλυκάνετε οπωσδήποτε χρησιμοποιήστε stevia που είναι ένα φυσικό και υγιεινό γλυκαντικό. Μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα υγιεινής διατροφής αλλά και σε e-shop στο διαδίκτυο.
2. Η λουίζα μπορεί να αποτελέσει έναν σημαντικό σύμμαχο στην μάχη ενάντια στην κυτταρίτιδα αλλά από μόνη της δεν κάνει θαύματα. Θα πρέπει να είναι μέρος μιας συστηματικής ολικής αντιμετώπισης και συνοδεύεται με υγιεινή διατροφή, άσκηση και τοπική φροντίδα.

ΠΗΓΕΣ: 
www.e-kyttaritida.comwww.votana.eu

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ

Μέρες μετά την Ανάσταση κι ο θάνατος δεν κάνει διακρίσεις….! Σήμερα χάσαμε έναν πολύ σημαντικό καλλιτέχνη που έγραψε ιστορία στο ελληνικό πεντάγραμμο με την βαθιά χαρακτηριστική φωνή του. Φαίνεται απίστευτο, σαν να πρόκειται για ψέμα. Αφιερωμένο στην μνήμη του το παρακάτω κείμενο σχετικά με την ζωή του….

Ο
Δημήτρης Μητροπάνος ήταν Έλληνας τραγουδιστής, από τους σημαντικότερους της σύγχρονης εποχής. Ερμήνευσε χαρακτηριστικά τραγούδια σημαντικών στιχουργών και συνθετών.
Γεννήθηκε στην Αγία Mονή, μια συνοικία έξω από τα Τρίκαλα -από την οποία καταγόταν η μητέρα του- στις 2 Απριλίου του 1948. Μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του, τον οποίο γνώρισε στα 29 του χρόνια. Μέχρι τα 16 του νόμιζε πως είχε σκοτωθεί στον ανταρτοπόλεμο, όταν ήρθε ένα γράμμα το οποίο έλεγε πως ζει στην Ρουμανία. Ο πατέρας του καταγόταν από ένα χωριό της Καρδίτσας το Καππά. Από μικρός δούλευε τα καλοκαίρια για να βοηθήσει τα οικονομικά της οικογένειας του. Πρώτα σαν σερβιτόρος στην ταβέρνα του θείου του ύστερα στις κορδέλες κοπής ξύλων. Μετά την τρίτη γυμνασίου, το 1964, κατεβαίνει στην Αθήνα να ζήσει με τον θείο του στην οδό Aχαρνών. Προτού τελειώσει το γυμνάσιο άρχισε να δουλεύει σαν τραγουδιστής.

Το ξεκίνημα και η πορεία του στο τραγούδι

Στην ίδια ηλικία, έπειτα από παρότρυνση του Γρηγόρη Μπιθικώτση, τον οποίο γνώρισε σε μία συγκέντρωση της εταιρίας του θείου του, στην οποία τραγούδησε, επισκέφτηκε την Κολούμπια. Εκεί ο Τάκης Λαμπρόπουλος του γνώρισε τον Γιώργο Ζαμπέτα, δίπλα στον οποίο θα δουλέψει στα «Ξημερώματα». Τον Ζαμπέτα τον μνημονεύει ως μεγάλο του δάσκαλο και δεύτερο πατέρα. Όπως έχει δηλώσει, «ο Ζαμπέτας είναι ο μόνος άνθρωπος στο τραγούδι ο οποίος με βοήθησε χωρίς να περιμένει κάτι. Με όλους τους υπόλοιπους συνεργάτες μου κάτι πήρα και κάτι έδωσα».  Το 1966 ο Μητροπάνος συναντάται για πρώτη φόρα με τον Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεύει μέρη από τη «Ρωμιοσύνη» και το «Άξιον Εστί» σε μια σειρά συναυλιών στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Το 1967, ο Μητροπάνος ηχογραφεί τον πρώτο του 45άρη δίσκο, με το τραγούδι "Θεσσαλονίκη". Είχε προηγηθεί η ηχογράφηση του τραγουδιού "Χαμένη Πασχαλιά", το οποίο όμως λογοκρίθηκε από τη Χούντα και δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
Στην πορεία που χάραξε στο δρόμο του λαϊκού έντεχνου, το 1972 είναι ένας σημαντικός σταθμός: ο συνθέτης Δήμος Μούτσης και ο ποιητής-στιχουργός Μάνος Ελευθερίου κυκλοφορούν τον «Άγιο Φεβρουάριο», με ερμηνευτές τον Μητροπάνο και την Πετρή Σαλπέα, σηματοδοτώντας ένα σταθμό στην ελληνική μουσική. Τον Ιούλιο του 1999, ο Μητροπάνος και ο Μούτσης θα ξαναβρεθούν επί σκηνής στο Ηρώδειο με την Δήμητρα Γαλάνη και την σοπράνο Τζούλια Σουγλάκου για δυο μουσικές βραδιές στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών. Οι συναυλίες αυτές ηχογραφούνται ζωντανά και κυκλοφορούν σε διπλό CD δύο μήνες αργότερα. Ακολουθούν «Ο Δρόμος για τα Κύθηρα» του Γιώργου Κατσαρού και «Τα συναξάρια» του Γιώργου Χατζηνάσιου, έργα υψηλής ποιότητας αλλά και μεγάλης απήχησης στην ελληνική κοινωνία.
Στη μακρόχρονη πορεία του στο ελληνικό τραγούδι, ο Δημήτρης Μητροπάνος συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους δημιουργούς του λαϊκού αλλά και του έντεχνου τραγουδιού. Γιώργος Ζαμπέτας, Μίκης Θεοδωράκης, Δήμος Μούτσης, Απόστολος Καλδάρας, Τάκης Μουσαφίρης ("Εμείς οι δυο" κ.α.), Χρήστος Νικολόπουλος ("Πάρε Αποφάσεις" σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου), Γιάννης Σπανός ("Ο Μητροπάνος τραγουδάει Σπανό") ήταν οι συνθέτες με τους οποίους συνδέθηκε επαγγελματικά, χτίζοντας μια καριέρα συνυφασμένη με την ελληνική λαϊκή μουσική παράδοση, μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του '80.
Η συμμετοχή του σε δίσκους των Λάκη Παπαδόπουλου (με το τραγούδι "Για να σ' εκδικηθώ") και Νίκου Πορτοκάλογλου ("Κλείνω κι έρχομαι") αναδεικνύουν εκείνη την εποχή την ευρεία γκάμα της ερμηνείας του και προαναγγέλλουν μια στροφή στον τρόπο ερμηνείας του, που θα οδηγήσει σε μια σειρά από δίσκους που άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό την έννοια του καλού σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού. Οι συνεργασίες με το Μάριο Τόκα και το Φίλιππο Γράψα ("Η εθνική μας μοναξιά" και "Παρέα με έναν ήλιο") συνδυάζουν τη λαϊκή υφή και συναίσθημα με τη πιο βαθιά έννοια στίχων και τη χρησιμοποίηση λέξεων πιο επιτηδευμένων. Παράλληλα, η απήχηση των τραγουδιών στην κοινωνία και η εμπορική επιτυχία αναδεικνύουν αυτές τις δημιουργίες ως εργαλεία αλλά και συμπτώματα της εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας.
Η πολύ σημαντική συνεργασία με τον Θάνο Μικρούτσικο με τον δίσκο «Στου Αιώνα την Παράγκα», σε στίχους Άλκη Αλκαίου, Κώστα Λαχά, Λίνας Νικολακοπούλου και Γιώργου Κακουλίδη, αποτελεί στροφή του ερμηνευτή σε ακόμα πιο "έντεχνες" διαδρομές, διατηρώντας και πάλι την ταυτότητα του λαϊκού.
Ο Μητροπάνος συνεχίζει στα ίδια μονοπάτια, με τραγούδια των Μικρούτσικου, Κορακάκη, Μουκίδη, Παπαδημητρίου κ.α. στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές του 2000. Από τις τελευταίες δουλειές του Θεσσαλού αοιδού, ξεχωρίζει το "Πες μου τ' άληθινά σου σε μουσική Στέφανου Κορκολή και στίχους Ελεάνας Βραχάλη και Νίκου Μωραΐτη, αλλά και η ζωντανή ηχογράφηση "Υπάρχει και το ζεϊμπέκικο", από το πρόγραμμα - ωδή στον εθνικό χορό της Ελλάδας μαζί με τους Θέμη Αδαμαντίδη και Δημήτρη Μπάση, καθώς επίσης και ο δίσκος "Στη Διαπασών", ο οποίος περιέχει 12 λαϊκά τραγούδια και μια μπλουζ μπαλάντα. Από τα τραγούδια του δίσκου ξεχωρίζει το τραγούδι "Η εκδρομή" του Γιάννη Μηλιώκα, το οποίο γράφτηκε για την επιστροφή του ερμηνευτή στη δισκογραφία μετά από ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Η πιο πρόσφατη δισκογραφική δουλειά του Δημήτρη Μητροπάνου, είναι η ζωντανή ηχογράφηση της συναυλίας του στο Ηρώδειο (Σεπτέμβριος 2009), αποτελούμενη από 2 CD με τον τίτλο "Τα τραγούδια της ζωής μου".

Δημήτρης Μητροπάνος: ένα σπουδαίο όνομα!!! Επάξια κατέχει ιστορική θέση και δε θα ξεχαστεί ποτέ! Όλες οι γενιές θα χορεύουν ζεϊμπέκικο και χασάπικο με τα πονεμένα τραγούδια του! Αν και δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, θα πω καλό ταξίδι και να αναπαυτεί η ψυχή του! Τον ευχαριστούμε για τις στιγμές συγκίνησης που μας χάρισε η μελωδική και ταξιδιάρικη φωνή του!



Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ Ο.Ε.Δ.Β.

Ο.Ε.Δ.Β. (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ)

Θυμάστε που λέγαμε οτι τα αρχικά ΟΕΔΒ σημαίνουν "Ο Δάσκαλος Είναι Βλάκας" ή "Όταν Έχω Διάβασμα Βαριέμαι"; Φαντάζομαι πως μάθατε, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι ότι ο Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων έκλεισε στις 31 Μαρτίου 2012. Μετά απο 75 χρόνια συντροφιάς κατέβασε ρολλά και με μεγάλη λύπη διαπιστώνω ότι οι επόμενες γενιές δε θα έχουν την τύχη μας. Η παρέα του σχολικού βιβλίου δεν θα μπορέσει ποτέ να συγκριθεί με το ψυχρό και πλαστικό cd!
Ας ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία και την συμβολή του Οργανισμού....
Ο Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ) είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με έδρα την Αθήνα. Ιδρύθηκε το 1937 και λειτουργεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Σκοπός του είναι η έκδοση και η διάθεση των διδακτικών βιβλίων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, καθώς και ορισμένων βιβλίων και εντύπων που αφορούν γενικότερα την επιστημονική έρευνα, τη λαϊκή επιμόρφωση και τις ανάγκες άλλων δημοσίων υπηρεσιών.
Ο Ο.Ε.Δ.Β. έχει υψηλή παραγωγικότητα με βιβλιοπαραγωγικό κόστος εντυπωσιακά χαμηλό, όχι μόνο για τα ελληνικά αλλά και τα διεθνή εκδοτικά δεδομένα (το μέσο κόστος ανά αντίτυπο είναι μικρότερο του 1 €). Απασχολεί 70 μονίμους εργαζόμενους. Ο ετήσιος προϋπολογισμός του ανέρχεται σε περίπου 41.000.000 € ενώ η επιχορήγηση από τον κρατικό προϋπολογισμό ανέρχεται σε περίπου 26.000.000 € ετησίως.
Από το 2005 για τη διαδικασία παραγωγής των βιβλίων προκηρύσσονται διεθνείς διαγωνισμοί. Η εφαρμογή διαδικασιών διεθνών διαγωνισμών για την προμήθεια χάρτου, την παραγωγή των βιβλίων και τη μεταφορά τους στους προορισμούς έχει πολλαπλά προφανή οφέλη (διαφάνεια διαδικασιών, βέλτιστη διανομή εργασίας, οικονομικότερη και ποιοτικότερη παραγωγή των βιβλίων κ.λ.π.). Με τη θέσπιση αυστηρών προδιαγραφών στους διαγωνισμούς προμήθειας χάρτου και βιβλιοπαραγωγής διασφαλίζεται η βέλτιστη ποιότητα των βιβλίων. Τα τέσσερα τελευταία χρόνια κατεβλήθη συστηματική προσπάθεια εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της λειτουργίας του Ο.Ε.Δ.Β. Αναπτύχθηκε πλήρες μηχανογραφικό-πληροφοριακό σύστημα για όλες τις διαδικασίες του Ο.Ε.Δ.Β., αναβαθμίστηκε η υλικοτεχνική υποδομή του, αναπτύχθηκε διαδικτυακή πύλη και ψηφιακή βιβλιοθήκη, ενώ έχει εκπονηθεί νέο οργανόγραμμα και κανονισμός λειτουργίας του Οργανισμού.
Αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής είναι η σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας του Ο.Ε.Δ.Β., η μείωση της γραφειοκρατίας και η βελτίωση όλων των παρεχομένων υπηρεσιών.
Ξαφνικά φτάνουμε στο σήμερα, όπου κάποια μνημόνια περικόβουν οργανισμούς-θεσμούς και πλέον αναρωτιέμαι τι θα μείνει για την γενιά μας και τις επόμενες! Προσωπικά τώρα είναι που έχω κάθε λόγο να λατρεύω τα βιβλία μου, παρά την επιμονή της μητέρας μου να τα ξεφορτωθώ. Πώς να ξεχάσω την χαρακτηριστική μυρωδιά του βιβλίου; Τα σημερινά παιδιά θα βλέπουν βιβλία και μολύβια και δε θα ξέρουν να τα χρησιμοποιούν!
Θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα επανάλθει ο Οργανισμός και να στηθεί εκ νέου για να μπορέσουν όλα τα παιδιά να έχουν πραγματική παιδεία, όπως εμείς....